Известие

Collapse
No announcement yet.

еднакви ли са ЕКУ тата на 155 1.7 и 1.8 8v?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
    Добре де Гоше, щом всички ЕКУ'та са еднакви, защо на моята кола ЕКУ от 2.0 ТС 8кл не пасва?
    В смисъл - колата пали, тръгва и се развърта.... но до 4000 об/мин и тогава става нещо и мотора спира. Не съм се задълбочавал да видя каква точно е причината, но казаното от мен е факт. Падне ли под 4000 об.мин и пак тръгва...
    Явно има някаква разлика, но каква е...?!
    Според мен разликата в екутата е вьв времената на отваряне на инжекторите,щото на моята като сложих от 1.7 еку,се усеща осезаема разлика,колата стана по мудна,не трьгва добре в ниските но пьк си работеше вариатора,иначе за датчиците(д. кол.вал,температурен,т.п.с.,бобини както и шаибата на кол. вал )са еднакви,пробвал сьм,има лека разлика в комутаторите само.По принцип това което колата ти прави, мисля ,че не е от екуто ,а по скоро провери дат.на кол. вал(виж дали е точно на мястото кадето трябва,имат ени втулки на стоиката,и ако само едната липсва може да се отдалечи от шаибата,при мен беше така ,но спираше на 5000об.) или му прегледаи буксата или кобележа кьм екуто.И това забиване ми го е правила още с оригиналното еку докато бях,и валове не бях сменял сьщо.
    Last edited by Gosheto30v6; d.m.y г., 23:15.
    ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
    Alfa Romeo 145 3.0V6
    Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

    Comment


    • #17
      Момчета, нещо май се пообъркахте.
      Колата в момента си ми върви и работи нормално. Това, което по-горе цитирах, беше случай от времето, когато още бях в процес на модифициране на двигателя. Имах едно ЕКУ под ръка и го вързах за да видя какво се случва. Относно спирането на 4000 об/мин - не е като на прекъсвач, защото като забие на 4000 об/мин, след това пада до към 3700-3800 об/мин и тогава тръгва пак. Моето обяснение тогава за случая бе, че вероятно ЕКУ'то отчита натоварването на двигателя и пуска сигнал за включване на вариатора. Но предполагам, че ел.инсталацията при 1.7 е малко по-различна от тази на 1.8 и 2.0 и вероятно този сигнал отива някъде, където не трябва (или директно се заземява) и обърква работата на двигателя. И така, докато отпаднат условията за включен вариатор. Но определено с ЕКУ'то от 2.0 , двигателя се развърташе доста по-добре...

      Надявам се, че този път съм бил малко по-ясен
      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

      Comment


      • #18
        Я сега и аз да изцепя един въпрос .
        След като всички еку-та на 155-ците са бош мотроник 1.7 (ПО спомен) или там къвто бош беше, няма ли да стане на моята кво да е еку от 155-ца и само да си сложа моят чип който да го управлява????
        Че си мисля да не моят проблем да е в екуто за дето ми прекъсва колата
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #19
          Maлко ме съмнява ECU за 4 цилиндъра да се справя и със 6 ... не знам, трябва да се пробва
          Иначе по каталог всички редови 8v мотори са със Motronic 1.7 , 16v са с Motronic 2.10, а Q4 e с Weber Marelli IAW Turbo.
          Ако говорим за дизел - там е Bosch VE4/10E Turbolader - но тва е съвсем друга бира де ...
          155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
          Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

          Comment


          • #20
            няма да стане
            най-малкото няма да има драйвери за другите 2 цилиндъра

            Comment


            • #21
              Да де ,ама ако екуто е еднакво ( мотроник 1.7) То само чипът е различен (нали в него е настрийката за управлението). Съответно ако сложа моят чип трябва да стане (поне така си мисля ),освен ако не ми сее бъгнал чипът и затова да се ебава
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #22
                Абе а колата ти с чип ли е или със стоков софтуер?
                Alfa 155 1.7,1.8 ex
                Alfa 166 2.4 3 ex
                155 1.8 MY 95 sport

                Comment


                • #23
                  мммм.... уместен въпрос. аз не съм и слагал чип и мисля че е със стоков софтуер. Макар че откакто съм я взел я карам със 98 и 100 октана че с 95 не и се върви
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #24
                    Странно,това е стар мотор и не му трябва по-силен бензин.
                    Alfa 155 1.7,1.8 ex
                    Alfa 166 2.4 3 ex
                    155 1.8 MY 95 sport

                    Comment


                    • #25
                      това е малко като на едно дъно от настолен компютър, да подкараш примерно мрежа, без да имаш лан карта
                      защото видиш ли съседа със същото дъно и същият прозорец успявал, но пък той си имал и лан карта

                      Comment


                      • #26
                        Е ок тогава ама не разбирам защо ги водя с еднакви еку-та след като не пасват, та нее ли разликата само в използваемите иводи ( пинове) на компа и в настройката... както и да .
                        А някой да знае как да си проверя моято еку дали е в час ( аз се надявах на Бобо да каже нещо ама мълчи, а немога да ида до софия заради това )
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          Е ок тогава ама не разбирам защо ги водя с еднакви еку-та след като не пасват, та нее ли разликата само в използваемите иводи ( пинове) на компа и в настройката... както и да .
                          А някой да знае как да си проверя моято еку дали е в час ( аз се надявах на Бобо да каже нещо ама мълчи, а немога да ида до софия заради това )
                          Водят се с еднакви "мотроници" (Motronic 1.7), а не с еднакви ЕКУ'та. Може би това те обърква .
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • #28
                            Motronic 1.7 има много хардуерни версии. Името му е 1.7 заради принципа му на работа. Това не трябва да значи че вътре всичко е едно и също. Всяка хардуерна версия на ЕКУ има нещо различно от друга. Може само един компонент да е сменен с по-добър алтернативен елемент, но разлика си има. Не се бъркайте
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Ахам. моя грешка значи хах. Благодаря за търпението
                              А някой да има еку от 2.5 в6,което да му е излишно за седмица ..... да пробвам хаахах- Баси въпроса само дето го зададох
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #30
                                А имото? Има ли имо? Как ще запалиш с друго ЕКУ?
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X